Twój bakugan czeka na ciebie! Twoje karty na twoją dłoń! Stań się władcą swej Domeny i walcz z innymi o chwałę!
Dragonoid
* Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem).
* Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida
* Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów
* Płonące Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida.
* Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
* Potrójna Bitwa: Pozwala rzucić kolejnego bakugana na pole bitwy.
* Połączenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Jeśli Dragonoid walczy z pomocą z domeny Darkusa, obaj zyskują 100 punktów mocy.(Można połączyć Pyrusa z inną domeną).
* Meteoryt Pyrusa: Każdy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów.
* Trójwęzłowy Atak: Trzeba 3 bakuganów, każdy z innej domeny ognia, światła i wody.Każdy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos)
* Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny).
Delta Dragonoid
* Mega Strzał Dragonoida(Mega Strzał): Dodaje 200 punktów mocy do Drago.
* Potęga Smoka: Dodaje 50 punktów mocy do Drago.
* Tornado Ognia: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Delta Dragonoida.
* Delta Dragonoid: Dodaje 200 punktów mocy do Delta Dragonoida.
* Ściana Wybuchu: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy.
Super Dragonoid
* Super Dragonoid: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika , zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje 200 punktów mocy Super Dragonoidowi.
* Tornado Ognia: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Super Dragonoida.
* Potęga Super Smoka (Siła Super smoka): Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Super Dragonoida.
* Tarcza Ognia: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Super Dragonoida.
* Smoczy Ogr: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 200 punktów mocy Super Dragonoidowi.
* Sędzia Ognia: Dodaje 100 punktów mocy Super Dragonoidaowi.
D. Nieskończoności (ma KSM, ale o nieokreślonych wartościach)
Neo Dragonoid
* Płonący Smok: Dodaje 200 punktów mocy do Neo Dragonoida.
* Płonące Tornado: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida.
* Tornado Ognia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje je do Neo Dragonoida.
* Tarcza Ognia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
* Tarcza Wybuchu: Anuluje supermoc przeciwnika.
* Bariera Tornada: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i anuluje jego karty supermocy.
* Cios Smoka: Przenosi z przeciwnika do Neo Dragonoida 400 punktów mocy. (Rdzeń Vestroii).
* Smoczy Wojownik: Przeciwnik traci moc do jej bazowego stanu, a Neo Dragonoid zyskuje 600 punktów mocy (Rdzeń Vestroii).
* Maksymalny Smok: Zabiera przeciwnikowi 500 punktów mocy i przenosi do Neo Dragonoida (Rdzeń Vestroii).
Cross Dragonoid
* Pierwsza Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i dodaje 200 punktów do Cross Dragonoidowi.
* Odbicie Ognia: Odbija atak przeciwnika.
* Strzał Smoka: Dodaje 500 punktów mocy Cross Dragonoidowi.
* Tarcza Smoka: Anuluje użytą super moc przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cross Dragonoidowi. Każdy kto mu pomaga w walce zyskuje 200 punktów.
* Wirujące Tornado: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby. (Rdzeń Vestroii)
* Płomień Nieskończoności: Zabiera każdemu przeciwnikowi 500 punktów i dodaje 600 punktów Cross Dragonoidowi. (Rdzeń Vestroii)
* Maksymalny Mega Smok: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Cross Dragonoida. (Rdzeń Vestroii)
* Strzelające Tornado: Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Cross Dragonoida. (Rdzeń Vestroii)
Helix Dragonoid
* Smoczy Koliber: Anuluje supermoce przeciwnika
* Tornado Płomieni: Anuluje Kartę Otwarcia, i przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
* Galaktyczny Smok: Dodaje 500G Helix Dragonoidowi.
* Tarcza Helixy : Helix Dragonoid zyskuje tyle samo G Power co przeciwnik: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Płonące Odbicie: Anuluje Supermoce przeciwnika
* Wirująca Ściana: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
* Falanga Smoka: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 300G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
* Strzelające Tornado: Przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
Lumino Dragonoid
* Cross Fire: Dodaje 300G Lumino Dragonoidowi.
* Particle Wave (Lumino Wave): Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Lumino Dragonoida.
* Cross Barnum: Dodaje 500G na Lumino Dragonoid.
* Lumino Barnum: Zabiera 500G przeciwnikowi.
* Lumino Reflector: Anuluje supermoce przeciwnika i kartę otwarcia, oraz przenosi 200G z przeciwnika do Lumino Dragonoida.
* Blaze Hummer(Lumino Hummer): Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 500G Lumino Dragonoidowi.
* Blaze Barnum: Anuluje supermoc przeciwnika i przenosi 400G od niego do Lumino Dragonoida.
Viper Helios
* Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa
* Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa.
* Strumień Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
* Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy.
* Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika.
* Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika.
* Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi.
* Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi.
* Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika.
Cyborg Helios
* FARBAS: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Cyborg Helios i jeśli ma mniej punktów od przeciwnika sprawia że jego moc jest równa mocy przeciwnika.
* Kwazar Wybuchu: Zmienia poziomy mocy przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cyborg Heliosowi.
* Explozia Lambda: Anuluje supermoce przeciwnika,karte otwarcia i dodaje 500 punktów mocy Cyborg Heliosowi.
* Chaos Działo Szoku: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
* Kwazar Ognia: Dodaje 200 punktów mocy Cyborg Heliosowi.
Helios MK2
* Kwazar Wybuchu: Przywraca początkowy poziom mocy przeciwnika, i daje 300 punktów mocy Heliosowi MK2.
* Działo mocy Chaosu: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
* Działo wzrostu Chaosu : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
* Smocza Pięść: Dodaje 600 punktów mocy Heliosowi MK2.
* Działo Zaćmienia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
* FARBAS EM: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Heliosowi MK2 i jeśli ma mniejszy poziom mocy od przeciwnika to wyrównuje poziomy mocy.
* FARBAS RX: Anuluje kartę otwarcia, i anuluje wszystkie supermoce które zostały aktywowane.
* FARBAS D2: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika, anuluje supermoce przeciwnika, i staje się odporny na wszystkie umiejętności, które są aktywne w tym czasie.
* Działo Raganroka (Laguna Rock Cannon/Rang Rock Cannon/Quanark Cannon): Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
* Chaos Hyper Cannon: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, i przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
* Tarcza Czeluści: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do wybranego bakugana.
* Wirujący Impuls: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
* Wyładowanie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
* Przeładowanie: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika.
Farbros
* Dwurożny Pulsar: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
* Dwurożny Phaser: Zabiera każdemu przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Farbrosa.
* Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
* Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
* Hiper Komórka: Każdy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które są przeniosone do Farbrosa.
* Wieniec Szponów: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi.
* FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi.
* Tarcza Galu: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o połowę.
* Ogień Zaporowy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
* Pęknięcie Ziemii: Anuluje efekt karty otwarcia.
* Oddech Straceńca: Nie pozwala przeciwnikowi używać supermocy oraz przenosi połowę początkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi.
* Wybuch Lodu: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany.
* Strzała Ramzany
Pyrus Tigrerra
* Prędkość Kła: Dodaje 80 punktów mocy do PyrusTigrerry.
Fangoid
* Śnieg Goliata: Anuluje kartę supermocy.
* Luna Spartan: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
Gargonoid
* Fire Judge: Dodaje 100 punktów mocy Garganoidowi,
* Rapid Fire: Dodaje bakugana Pyrusa do walki,
* Backfire: Anuluje karte otwarcia,
* Flame Wing: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Gargonoida,
* Fire Wall: Dodaje 50 punktów mocy Garganoidowi.
Rycerz Pyrusa
*Fire Sword: Dodaje 100 punktów mocy Rycerzowi. (Pyrus)
Saurus
* Saurus Glow: Dodaje 50 punktów mocy Saurusowi.
* Ściana Ognia: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Saurusa. (Pyrus)
* Rapid Pyrus: Dodaje bakugana Pyrusa do gry. (Pyrus)
* Płominie Saurusa;Dodaje 100 punktów Saurusowi.(Pyrus)
Preyas
# Błękitny Podstęp: Anuluje kartę otwarcia, i przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa.
# Wodny Refren : Anuluje i blokuje karty supermocy.
# Błękitny Szkwał: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
# Ekran Wody: Anuluje supermoce przeciwnika.
# Aquos Guardian: Dodaje 200 punktów mocy Preyasowi.
# Boczna Formacja: Anuluje supermoce przeciwnika, i nie pozwala przeciwnikowi otworzyć karty otwarcia.
Elico
# Podstępny Świat: Zamienia poziom mocy przeciwnika na 100 punktów mocy/
# Wirujący Cios: Dodaje 200 punktów mocy Elico i zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi
# Przechwyt Mocy: Podwaja poziom mocy Elico i zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Elfin:
* Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas.
* Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na Subterre.
* Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin.
*Strzał Gwiezdnego Pyłu: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Elfin.
Żółwoid
# Wodny Refren: ty i wszyscy uczestnicy bitwy nie mogą używać kart super mocy.(Aquos)
# Wodne Tornado: Dodaje 100 Punktów Żółwoidowi. (Aquos)
Macubass
# Bicz Łowcy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
# Promienny Szpon: Dodaje 200 punktów mocy Macubassowi.
# Kompozycja Bitwy: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
# Szabla Barrakudy: Dodaje 300 punktów mocy Macubassowi.
# Mega Działo: Dodaje 400 punktów mocy Macubassowi.
# Grawitacja Mariny: Nie pozwala przeciwnikowi użyć karty otwarcia.
# Zanurzenie: Dezaktywuje kartę otwarcia.
# Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika.
# Mauzer Barakudy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
# Błękitna Siła: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
# Atak Tsunami: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Syrenoid
* Forcing Wave: Dodaje 100 punktów mocy Syrenoid.
* Devora Anthemusa: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 300 punktów mocy.
* Vital Neptune: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 200 punktów mocy.
* Ripple Shield: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
* Deep Sea Dive: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Tsunami: dodaje 200 punktów mocy Syrenoid.
* Syreni Śpiew: Niszczy wszystkie bakugany prócz Syrenoid.
Akwimos
* Heal Blue: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 300 punktów mocy każdemu w drużynie Akwimosa.
* Cios Ninja: Anuluje kartę otwarcia.
* Shadow Pincer: Dodaje 300 punktów mocy Akwimosowi.
* Depth World: Dodaje 400 punktów mocy Akwimosowi.
* Spiral Pressure: Dodaje 400 punktów Akwimosowi.
* Ocean Booster: Dodaje 300 punktów Akwimosowi.
* Shadow Claw Double: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Akwimosowi.
* Blue Defense: Dodaje 300 punktów każdemu w drużynie Akwimosa.
* Elemental Blue: Wyrównuje poziom mocy Akwimosa z poziomem mocy przeciwnika.
Abis Omega
Suchy Świat: Przeciwnik nie może używać Super mocy Aquosa oraz przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Abisa Omegi.
Limulus
Holograph Divide: Zwiększa poziom mocy Lumilusa o tyle samo, o ile zwiększył się poziom mocy przeciwnika
Kleszczor
Fuzja Mocy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy kleszczorowi(jeśli z kimś współpracuje to każdy z nich dowstaje po 100 punktów)
Phosphos
# Trójżmija: Nie pozwala przeciwnikowi użyć supermocy i odejmuje mu 300 punktów mocy.
# Żmija Gorgony: Odejmuje 500 punktów mocy każdem przeciwnikowi.
# Poison Spit: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
# Poison Rip: Anuluje kartę otwarcia i wszystkie supermoce przeciwników.
# Hunter Rip: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
# Stealth Claw: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Phosphosa.
Ingram
# iła Wiatru - Lśniące Cięcie: Przenosi 200 punktów z mocy przeciwnika do mocy Ingram
# Siła Wiatru - Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
# Echo Cienia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
# Podział Cienia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram.
# Pancerne Zwycięstwo: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
# Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów.
# Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
# Pancerna Kopuła: Dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
Gwiazda Ingram
* Ultra Siła Wiatru: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Master Ingram.
* Echo Wiatru: Odejmuje 300 G od przeciwnika.
* Podział Wiatru: Transfery 200 Gs od przeciwnika do Master Ingram.
* Tryb Uzbrojenia: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Master Ingram.
* Księżycowe Cienie: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Cień Skrzydła: Przywołuje bakugana Cień Skrzydła.
* Kombinacja Ninjitsu: Dodaje 300 punktów mocy Master Ingram i łączy ją z Cieniem Skrzydła.
* Siła Wiatru, Połyskujące Ciecie: Transfery 300 G od przeciwnika do Master Ingram.
* Bliżniace Kły, Burza Komet fantoma: Dodaje 400 Gs Master Ingram i innych Ventus Bakugan.
* Atak Ninja: Daje 200 punktów mocy Gwiazdce Ingram i innemu twojemu Bakuganowi.
* Styl Kazami, Ciecie Torpedy Ninja: Dodaje 200 Gs Master Ingram i innych Ventus Bakugan.
* Siła Wiatru, Uderzenie światła: Odejmuje 400 Gs od przeciwnika.
* Bliżniace Kły, Potężne Skrzydło: Odejmuje 300 G z każdego przeciwnika, i dodaje 300 G Master Ingram i innych Ventus Bakugan.
* Połyskujące Cięcie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Master Ingram.
Altair
* Wirujący Spodek: Dodaje 200 punktów do Altaira.
* Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira.
* Błysk Pioruna(Błysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira.
* Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira.
* Działo Szoku: Dodaje 500 punktów do Altaira.
Skyress
# Green Mobility Violent Wind: Dodaje 100 punktów mocy Skyress.
# Winds of Fury: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi za każdego Ventusa w grze.
Burza Skyress
# Niszczący Deszcz Meteorów: Dodaje 200 punktów mocy Burzy Skyress
# Destrukcyjny Delda Deszcz: Dodaje 100 punktów mocy Burzy Skyress
# Whirlwind Lightning Sword: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Burzy Skyress.
# Uderzenie Pioruna: Dodaje 200 punktów mocy Burzy Skyress i innemu Ventusowi.
# Grad Piorunów Wiatru: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Burzy Skyress.
# Storm Stinger: Anuluje supermoc przeciwnika.
Harpus
* Burza Piór: Dodaje 200 punktów mocy Harpus.
* Pierzasty Cios: Dodaje 100 punktów mocy Harpus
Hawktor
# Ochrona Ninja, Obrona Dzikim Wiatrem: Anuluje supermoce przeciwnika.
# Powietrzny Kieł, Hiper Burza: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
# Sky Fang, Cyclone Soar: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika.
# Ninja Defense, Spiral Twister: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
# Ninja Comet Streamer: Anuluje kartę otwarcia.
# Sky Fang, Thunder Starion: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Aluze
* Giga Pancerz: Odejmuje 300 G przeciwnikowi i dodaje je do Aluze'a
* Władca Piorunów: Odejmuje 200 G każdemu przeciwnikowi.
* Lot Bumerangu: Odejmuje 200 G każdemu przeciwnikowi
* Atak Błysku: Dodaje 200 G do Aluze.
* Armada Dory: Dodaje 400 G do Aluze.
* Atak Burzy: Pozbawia przeciwnika karty otwarcia i odejmuje 300 G od przeciwnika.
* Lanca Powietrzna: Odejmuje 200 G od przeciwnika.
* Mega Ucisk: Dodaje 300 G do Aluze.
* Działo Zniszczenia:dodaje 400 G Aluzowi
Ravenoid
# Shadow Scratch: (Storm Breaker) Anuluje kartę otwarcia i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
# Tornado Pandemonium: Anuluje kartę otwarcia.
Gorem
* Mega Impact: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi,
* Kopia: Kopiuje atak przeciwnika,
* Magma Prominence: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterre.
Młoto Gorem
# Wielki Cios: Anuluje karte otwarcia i dodaje 200 punktów mocy MłotoGoremowi,
# Młot Talosa: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do MłotoGorema,
# Cios Gorema: Dodaje 150 punktów mocy MłotoGoremowi,
Cycloid
# Prawy Gigant: Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi.
# Lewy Gigant: Anuluje kartę otwarcia.
# Laser : Zabiera 50 punktów mocy każdemu bakuganowi w "Laserze" oprócz Cycloida.
# Gigantyczny Młot: Dodaje 150 punktów mocy Cycloidowi.
Kopia: Kopiuje supermoc przeciwnika
Coredem
* Zbrojna Exia: Odwraca działanie karty otwarcia
* Podmuch Ducha: Dodaje 400 punktów mocy Coredemowi.
* Protectactor: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
* Strzała Łusek: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Core Knuckle: Dodaje 300 punktów mocy Coredemowi.
* Dimension Vortex (Dimension Hole): Anuluje supermoce przeciwnika.
* Zbrojny Exia: Odwraca działanie supermocy przeciwnika
* Pancerna Tarcza: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Moc Wyrzutni: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
* Hammer Blow: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Coredema.
* Crush Arrow: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Coredema.
* Rippling Stream: Anuluje supermoce przeciwnika.
Dryoid
* Wulkan Pięści: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.
* Ostrze Płomienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.
* Tarcza Marsa: Unieważnia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida.
* Strzała Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Zamknięcie Ziemi: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida.
* Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi.
* Egzo Prędkość:Przeciwnik nie może atakować draoida.
* Lustro Gai: Odbija atak przeciwnika z 3 krotnie większą siłą.
* Miecz Transu:Bardzo spowalnia przeciwnika
Thunder Wilda
* Pula Mocy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
* Blokada: Dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie.
* Wulkaniczny Młot: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy.
* Ściana Gliny: Przywraca przeciwnikowi początkowy poziom mocy dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie.
* Piaskowa Bestia: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Ruchome Piaski: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi
* Płynna Skała: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy.
* Stalowy Pancerz: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi
* Kopia Wilda: Kopiuje supermoc przeciwnika
* Podziemne Wsparcie: Dodaje 400 punktów mocy Thunder Wildzie.
* Podziemny Detonator: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy.
Magma Wilda
* Tarcza Atlasa: Dodaje 300 punktów mocy Magma Wildzie.
* Ruch Ziemi: Blokuje ruchy przeciwnika.
* Cios Szubienicy: (Pandem Attack) Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Przestrzał: (Big Rock) Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
* Dym Wulkanu: Zabiera 400 punktów mocy wszystkim przeciwnikom, i dodaje 200 punktów mocy Magma Wildzie.
* Serce Ziemi: Daje 300 punktów mocy Magma Wildzie i innemu twojemu Bakuganowi.
* Kula Aresa : Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
* Płonąca Pierś (Iron Chest): Anuluje supermoce przeciwnika.
* Ziemne Ubieganie: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi, i daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
* Hiper Kula Ziemi: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Magma Wildy.
Primo Vulcan
* Wibrowiatr: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana.
* Wielka Egida:Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Primo Vulcanowi.
* Tytanowa Pięść: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana.
* Więzienie Pyrusa: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Uderzenie Świdra: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana.
* Wstrząs Śruby: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana.
* Impatia: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana.
Rex Vulcan
* Uderzenie Młota: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana.
* Mega Wibrowiatr: Zatrzymuje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z niego do Rex Vulcana.
* Hiper Zderzenie: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana.
* Wielka Egida: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 500 punktów mocy Rex Vulcanowi.
Rattleoid
Zatruty Kieł: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Rattleoida.
Sabator
# Brucam Wilder: Dodaje 500 punktów mocy Sabatorowi.
# Destroy Horn: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Darkus Matter: Zabiera wszystkie punkty mocy od bakuganów Darkusa które są w tej chwili w walce. (Jeśli Sabator zabierze za dużo punktów mocy, jego ciało może się zniszczyć).
Force Chaser: Odbija supermoc przeciwnika.
Mega Nemus
* Cień Kokonu: Zatrzymuje Supermoce przeciwnika.
* Cień Pierścienia: Odzwierciedla supermoc przeciwnika.
* Włócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
* Lśniąca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
* Wir Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi
* Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
* Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi
* Elektryczna Strzała: Zabiera połowę punktów mocy przeciwnikowi.
Starożytny Nemus
* Multibakugan - tworzy klony Bakugana i dodaje 200 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.
* Nocny Blask-dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi (Darkus)
* Świdrowe Odbicie - Anuluje użyte już supermoce przeciwnika.
* Lewitująca Tarcza - Zatrzymuje Przeciwnika.
* Siła Haosu - Dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.
* Ryk Żywiołu - Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Iskrząca Strzała - Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Starożytnego Nemusa.
* Siła Darkusa - Dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.(Darkus)
* Tarcza Piramidy - Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Starożytnego Nemusa.
* Nieziemskie Światło Wskrzesza pokonanego bakugana.
* Niebo Darkusa-Dodaje 200 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.(Darkus)
Aranaut
* Złudzenie: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi.
* Pięść Wektora: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi.
* Pięść Mirażu: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
* Dysza Mirażu: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Light Wave: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Valkyrie Fist (Support Light): Anuluje kartę otwarcia.
* Duo Komandos: Dodaje 200 punktów mocy każdemu Aranautowi po jego stronie.
* Spiralny Blask: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi.
* Fist Alley: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi.
* Jumpy Mirage: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
* Aurora Impact: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Boriates
* Tarcza Odyna: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu użyć następnych.
* Armata Prometeusza : Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa.
* Strzała Nawałnicy: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa.
* Topór Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa.
* Błysk Żywiołów: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
* Błysk Hiper Tachionu: ?
* Mistrz Lancy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
* Strzał Boltu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
* Gun Durance: Dzieli na pół poziom mocy przeciwnika
* Custom Battle Ability: Dodaje 300 punktów mocy Boriatesowi i anuluje losową supermoc przeciwnika.
* Olimpijskie Działo: Podwaja poziom mocy Boriatesa. (Custom Battle Ability i Armata Prometeusza muszą być użyte).
Chaos Brontes
# Uczeń Czarnoksiężnika: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do jednego z naszych bakuganów.
# Atmosfera: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Chaos Brontesa.
# Czarne Wrota: Anuluje kartę otwarcia.
# Lśniący Koszmar: Dodaje 400 punktów mocy Chaos Brontesowi.
# Błysk Elfa: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Mc. Cookie
* Płomień oślepienia: Mc. Cookie może anulować kartę otwarcia lub supermocy przeciwnika.
* Mega Płomień Oślepienia: Mc. Cookie może anulować kartę otwarcia lub supermocy przeciwnika
* Magia Haosu: Jeżeli na polu bitwy razem z Mc. Cookiem są dwa inne bakugany Haosu, dodaje mu 100 punktów mocy i pozwala ponownie użyć supermoce.
* Słoneczny błysk: Dodaje 100 punktów mocy Mc. Cookie'owi.
* Merge Flare Blinder: Mc. Cookie może anulować kartę otwarcia lub supermocy przeciwnika i dodaje mu 300 puntków mocy.
* Promienie Gamma: Anuluje wszystkie użyte supermoce przeciwnika.
* Fuzja blasku: Anuluje supermoce przeciwnika.
Mantris
Podwójna Maczeta: Dodaje 100 punktów mocy Mantrisowi
Tigrerra
Prędkość Kła: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry.
* Zamrożenie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas.
* Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry.
Szablo-Tigrerra
* Prędkość Kła: zabiera przeciwnikowi 100 punktów, anuluje jego supermoce.
* Tarcza Błyskawic: anuluje supermoce bakuganów, które nie są z domeny Haosu.
* Tarcza Światła: dodaje 50 punktów mocy do Szablo Tigrerry.
* Tornado Światła: zabiera przeciwnikowi 100 punktów, i dodaje 100 do Szablo Tigrerry.
* Błysk Szabli: dodaje 400 punktów do Szablo Tigrerry.
* Hiper Prędkość Kła:zabiera przeciwnikowi 400 punktów i daje Szablo Tigrzerze,anuluje super moc przeciwnika.
* Metalowy Kieł:Dodaje 400 punktów Szablo Tigrzerze.
Gryffin
Venomous Beast Torrent Attack: Zamienia Griffina z jednym przegranym bakuganem. (Haos)
Żniwiarz
* Czwarty Wymiar: Anuluje karte otwarcia lecz nie działa na Kartę Postaci.
* Podwójny Wymiar: Anuluje supermoce przeciwnika
Hydranoid
* Chaos Serca Ciemności: Dodaje 100 punktów mocy Hydranoidowi i pozwala mu atakować bakugany na innych kartach otwarcia.
* Zemsta Oregano: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika na Hydranoida.
* Tarcza fuzji: Dodaje tyle samo mocy Hydranoidowi ile przeciwnik zyskał podczas walki.
Duo Hydranoid
Grand Down: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika.
Wzlot Exedry: Dodaje 100 punktów mocy Duo Hydranoidowi
Alpha Hydranoid
* Trójząb Zniszczenia: Odejmuje 300 punktów przeciwnikowi.
* Koszmar Indygo: Dodaje 300 punktów Alpha Hydranoidowi.
* Atak Światła Chaosu: Odejmuje przciwnikowi 200 punktów i dodaje 100 punktów Alpha Hydranoidowi.
* Tarcie Zniszczenia: Zmniejsza moc przeciwnika do 0.
* Ostateczne Zniszczenie:zmniejsza moc przeciwnika do 0
Hades
* Smuga Protonu: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
* Trójząb Fazy: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
* Działo Armatnie: Dodaje 900 punktów mocy do Hadesa.
* Pełny Wybuch: Dodaje 1000 punktów mocy do Hadesa.
Linehalt
* Wibracja Prądu: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera mu 300 punktów mocy.
* Odbicie Zaklęcia: Zabiera bonus z supermocy przeciwnika.
* Zamieć Ciemności: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Szabla Ciemności: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Efekt Sokół: Dodaje 400 punktów mocy Linehaltowi.
* Łamacz Lodu: Anuluje kartę otwarcia.
* Oszczep Ciemności: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Linehalta.
* Gigarth Ray: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
MAC Spider
* Pajęcza Sieć: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Mega Cios Terroru: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy MAC Spiderowi.
* Uścisk Pająka: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Igła Tarantuli: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi.
* Kolczaste Działo: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi.
* Grad Igieł: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Atchibee
Dynobrawa Drzew: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Venoclaw
Lag-Range Dark Matter: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Kosiarz Strachu
* Slash Zero: Dodaje 80 punktów mocy Kosiarzowi Starchu. (Darkus)
* Pyrus and Darkus Correlation: Dodaje 100 Gs Darkusowi lub Pyrusowi, lecz tylko jeśli drugi bakugan jest w polu bitwy. (Darkus)
Percival
* Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala.
* Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
* Mglisty Cień: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu.
* Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala.
* Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala.
* Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika.
* Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika.
Midnight Percival
* Zaćmienie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Północnego Percivala oraz anuluje użyte już supermoce przeciwnika
* Zbłąkany Piorun: Dodaje 300G Północnemu Percivalowi.
* Gniew Pioruna: Daje 300G Północnemu Percivalowi.
* Tarcza Węzła: Przenosi 400G z przeciwnika do Północnego Percivala i anuluje ostatnią supermoc rywala.
* Kanonierdroz: Dodaje 500G Północnemu Percivalowi
* Miecz Pioruna: Daje 300G dla Północnego Percivala.
KAŻDE KSM 600 ZŁ!
Offline