Interprzestrzeń Bakugan! Walczcie i zdobywajcie!

Twój bakugan czeka na ciebie! Twoje karty na twoją dłoń! Stań się władcą swej Domeny i walcz z innymi o chwałę!

Ogłoszenie

Witaj w Interprzestrzeni! Mam nadzieję, że zostaniesz na długo i będziesz mile wspominał czas spędzony tutaj. Na początek masz 10 000zł (10 pierwszych osób dostaje 20 000zł), za które możesz kupić bakugany, karty, a nawet, jeśli trochę zaoszczędzisz, laboratorium. Potem śmiało rób Kartę Postaci i... Graj!

#1 2011-03-31 18:47:01

Dan

Administrator

Zarejestrowany: 2011-03-08
Posty: 109
Punktów :   

Unikalne KSM

Dragonoid
    * Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem).
    * Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida
    * Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów

    * Płonące Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida.
    * Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
    * Potrójna Bitwa: Pozwala rzucić kolejnego bakugana na pole bitwy.
    * Połączenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Jeśli Dragonoid walczy z pomocą z domeny Darkusa, obaj zyskują 100 punktów mocy.(Można połączyć Pyrusa z inną domeną).
    * Meteoryt Pyrusa: Każdy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów.
    * Trójwęzłowy Atak: Trzeba 3 bakuganów, każdy z innej domeny ognia, światła i wody.Każdy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos)
    * Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny).

Delta Dragonoid
    * Mega Strzał Dragonoida(Mega Strzał): Dodaje 200 punktów mocy do Drago.
    * Potęga Smoka: Dodaje 50 punktów mocy do Drago.
    * Tornado Ognia: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Delta Dragonoida.
    * Delta Dragonoid: Dodaje 200 punktów mocy do Delta Dragonoida.
    * Ściana Wybuchu: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy.

Super Dragonoid
    * Super Dragonoid: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika , zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje 200 punktów mocy Super Dragonoidowi.
    * Tornado Ognia: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Super Dragonoida.
    * Potęga Super Smoka (Siła Super smoka): Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Super Dragonoida.
    * Tarcza Ognia: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Super Dragonoida.
    * Smoczy Ogr: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 200 punktów mocy Super Dragonoidowi.
    * Sędzia Ognia: Dodaje 100 punktów mocy Super Dragonoidaowi.

D. Nieskończoności (ma KSM, ale o nieokreślonych wartościach)

Neo Dragonoid
    * Płonący Smok: Dodaje 200 punktów mocy do Neo Dragonoida.
    * Płonące Tornado: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida.
    * Tornado Ognia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje je do Neo Dragonoida.
    * Tarcza Ognia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
    * Tarcza Wybuchu: Anuluje supermoc przeciwnika.
    * Bariera Tornada: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i anuluje jego karty supermocy.
    * Cios Smoka: Przenosi z przeciwnika do Neo Dragonoida 400 punktów mocy. (Rdzeń Vestroii).
    * Smoczy Wojownik: Przeciwnik traci moc do jej bazowego stanu, a Neo Dragonoid zyskuje 600 punktów mocy (Rdzeń Vestroii).
    * Maksymalny Smok: Zabiera przeciwnikowi 500 punktów mocy i przenosi do Neo Dragonoida (Rdzeń Vestroii).

Cross Dragonoid
    * Pierwsza Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i dodaje 200 punktów do Cross Dragonoidowi.
    * Odbicie Ognia: Odbija atak przeciwnika.
    * Strzał Smoka: Dodaje 500 punktów mocy Cross Dragonoidowi.
    * Tarcza Smoka: Anuluje użytą super moc przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cross Dragonoidowi. Każdy kto mu pomaga w walce zyskuje 200 punktów.
    * Wirujące Tornado: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby. (Rdzeń Vestroii)
    * Płomień Nieskończoności: Zabiera każdemu przeciwnikowi 500 punktów i dodaje 600 punktów Cross Dragonoidowi. (Rdzeń Vestroii)
    * Maksymalny Mega Smok: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Cross Dragonoida. (Rdzeń Vestroii)
    * Strzelające Tornado: Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Cross Dragonoida. (Rdzeń Vestroii)

Helix Dragonoid
    * Smoczy Koliber: Anuluje supermoce przeciwnika
    * Tornado Płomieni: Anuluje Kartę Otwarcia, i przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
    * Galaktyczny Smok: Dodaje 500G Helix Dragonoidowi.
    * Tarcza Helixy : Helix Dragonoid zyskuje tyle samo G Power co przeciwnik: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Płonące Odbicie: Anuluje Supermoce przeciwnika
    * Wirująca Ściana: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
    * Falanga Smoka: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 300G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
    * Strzelające Tornado: Przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida.

Lumino Dragonoid
    * Cross Fire: Dodaje 300G Lumino Dragonoidowi.
    * Particle Wave (Lumino Wave): Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Lumino Dragonoida.
    * Cross Barnum: Dodaje 500G na Lumino Dragonoid.
    * Lumino Barnum: Zabiera 500G przeciwnikowi.
    * Lumino Reflector: Anuluje supermoce przeciwnika i kartę otwarcia, oraz przenosi 200G z przeciwnika do Lumino Dragonoida.
    * Blaze Hummer(Lumino Hummer): Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 500G Lumino Dragonoidowi.
    * Blaze Barnum: Anuluje supermoc przeciwnika i przenosi 400G od niego do Lumino Dragonoida.

Viper Helios
    * Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa
    * Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa.
    * Strumień Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
    * Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy.
    * Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika.
    * Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika.
    * Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi.
    * Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi.
    * Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika.

Cyborg Helios
    * FARBAS: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Cyborg Helios i jeśli ma mniej punktów od przeciwnika sprawia że jego moc jest równa mocy przeciwnika.
    * Kwazar Wybuchu: Zmienia poziomy mocy przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cyborg Heliosowi.
    * Explozia Lambda: Anuluje supermoce przeciwnika,karte otwarcia i dodaje 500 punktów mocy Cyborg Heliosowi.
    * Chaos Działo Szoku: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
    * Kwazar Ognia: Dodaje 200 punktów mocy Cyborg Heliosowi.

Helios MK2
    * Kwazar Wybuchu: Przywraca początkowy poziom mocy przeciwnika, i daje 300 punktów mocy Heliosowi MK2.
    * Działo mocy Chaosu: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Działo wzrostu Chaosu : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
    * Smocza Pięść: Dodaje 600 punktów mocy Heliosowi MK2.
    * Działo Zaćmienia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
    * FARBAS EM: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Heliosowi MK2 i jeśli ma mniejszy poziom mocy od przeciwnika to wyrównuje poziomy mocy.
    * FARBAS RX: Anuluje kartę otwarcia, i anuluje wszystkie supermoce które zostały aktywowane.
    * FARBAS D2: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika, anuluje supermoce przeciwnika, i staje się odporny na wszystkie umiejętności, które są aktywne w tym czasie.
    * Działo Raganroka (Laguna Rock Cannon/Rang Rock Cannon/Quanark Cannon): Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
    * Chaos Hyper Cannon: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, i przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
    * Tarcza Czeluści: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do wybranego bakugana.
    * Wirujący Impuls: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Wyładowanie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
    * Przeładowanie: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika.

Farbros
    * Dwurożny Pulsar: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
    * Dwurożny Phaser: Zabiera każdemu przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Farbrosa.
    * Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
    * Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
    * Hiper Komórka: Każdy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które są przeniosone do Farbrosa.
    * Wieniec Szponów: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi.
    * FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi.
    * Tarcza Galu: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o połowę.
    * Ogień Zaporowy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Pęknięcie Ziemii: Anuluje efekt karty otwarcia.
    * Oddech Straceńca: Nie pozwala przeciwnikowi używać supermocy oraz przenosi połowę początkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi.
    * Wybuch Lodu: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany.
    * Strzała Ramzany

Pyrus Tigrerra
    * Prędkość Kła: Dodaje 80 punktów mocy do PyrusTigrerry.

Fangoid
    * Śnieg Goliata: Anuluje kartę supermocy.
    * Luna Spartan: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.

Gargonoid
    * Fire Judge: Dodaje 100 punktów mocy Garganoidowi,
    * Rapid Fire: Dodaje bakugana Pyrusa do walki,
    * Backfire: Anuluje karte otwarcia,
    * Flame Wing: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Gargonoida,
    * Fire Wall: Dodaje 50 punktów mocy Garganoidowi.

Rycerz Pyrusa
    *Fire Sword: Dodaje 100 punktów mocy Rycerzowi. (Pyrus)

Saurus
    * Saurus Glow: Dodaje 50 punktów mocy Saurusowi.
    * Ściana Ognia: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Saurusa. (Pyrus)
    * Rapid Pyrus: Dodaje bakugana Pyrusa do gry. (Pyrus)
    * Płominie Saurusa;Dodaje 100 punktów Saurusowi.(Pyrus)

Preyas
# Błękitny Podstęp: Anuluje kartę otwarcia, i przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa.
# Wodny Refren : Anuluje i blokuje karty supermocy.
# Błękitny Szkwał: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
# Ekran Wody: Anuluje supermoce przeciwnika.
# Aquos Guardian: Dodaje 200 punktów mocy Preyasowi.
# Boczna Formacja: Anuluje supermoce przeciwnika, i nie pozwala przeciwnikowi otworzyć karty otwarcia.

Elico
# Podstępny Świat: Zamienia poziom mocy przeciwnika na 100 punktów mocy/
# Wirujący Cios: Dodaje 200 punktów mocy Elico i zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi
# Przechwyt Mocy: Podwaja poziom mocy Elico i zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.

Elfin:
    * Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas.
    * Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na Subterre.
    * Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin.
    *Strzał Gwiezdnego Pyłu: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Elfin.

Żółwoid
# Wodny Refren: ty i wszyscy uczestnicy bitwy nie mogą używać kart super mocy.(Aquos)
# Wodne Tornado: Dodaje 100 Punktów Żółwoidowi. (Aquos)

Macubass
# Bicz Łowcy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
# Promienny Szpon: Dodaje 200 punktów mocy Macubassowi.
# Kompozycja Bitwy: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
# Szabla Barrakudy: Dodaje 300 punktów mocy Macubassowi.
# Mega Działo: Dodaje 400 punktów mocy Macubassowi.
# Grawitacja Mariny: Nie pozwala przeciwnikowi użyć karty otwarcia.
# Zanurzenie: Dezaktywuje kartę otwarcia.
# Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika.
# Mauzer Barakudy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
# Błękitna Siła: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
# Atak Tsunami: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.

Syrenoid
    * Forcing Wave: Dodaje 100 punktów mocy Syrenoid.
    * Devora Anthemusa: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 300 punktów mocy.
    * Vital Neptune: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 200 punktów mocy.
    * Ripple Shield: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Deep Sea Dive: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Tsunami: dodaje 200 punktów mocy Syrenoid.
    * Syreni Śpiew: Niszczy wszystkie bakugany prócz Syrenoid.

Akwimos
    * Heal Blue: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 300 punktów mocy każdemu w drużynie Akwimosa.
    * Cios Ninja: Anuluje kartę otwarcia.
    * Shadow Pincer: Dodaje 300 punktów mocy Akwimosowi.
    * Depth World: Dodaje 400 punktów mocy Akwimosowi.
    * Spiral Pressure: Dodaje 400 punktów Akwimosowi.
    * Ocean Booster: Dodaje 300 punktów Akwimosowi.
    * Shadow Claw Double: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Akwimosowi.
    * Blue Defense: Dodaje 300 punktów każdemu w drużynie Akwimosa.
    * Elemental Blue: Wyrównuje poziom mocy Akwimosa z poziomem mocy przeciwnika.

Abis Omega
Suchy Świat: Przeciwnik nie może używać Super mocy Aquosa oraz przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Abisa Omegi.

Limulus
Holograph Divide: Zwiększa poziom mocy Lumilusa o tyle samo, o ile zwiększył się poziom mocy przeciwnika

Kleszczor
Fuzja Mocy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy kleszczorowi(jeśli z kimś współpracuje to każdy z nich dowstaje po 100 punktów)

Phosphos
# Trójżmija: Nie pozwala przeciwnikowi użyć supermocy i odejmuje mu 300 punktów mocy.
# Żmija Gorgony: Odejmuje 500 punktów mocy każdem przeciwnikowi.
# Poison Spit: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
# Poison Rip: Anuluje kartę otwarcia i wszystkie supermoce przeciwników.
# Hunter Rip: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
# Stealth Claw: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Phosphosa.

Ingram
# iła Wiatru - Lśniące Cięcie: Przenosi 200 punktów z mocy przeciwnika do mocy Ingram
# Siła Wiatru - Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
# Echo Cienia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
# Podział Cienia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram.
# Pancerne Zwycięstwo: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
# Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów.
# Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
# Pancerna Kopuła: Dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.

Gwiazda Ingram
    * Ultra Siła Wiatru: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Master Ingram.
    * Echo Wiatru: Odejmuje 300 G od przeciwnika.
    * Podział Wiatru: Transfery 200 Gs od przeciwnika do Master Ingram.
    * Tryb Uzbrojenia: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Master Ingram.
    * Księżycowe Cienie: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Cień Skrzydła: Przywołuje bakugana Cień Skrzydła.
    * Kombinacja Ninjitsu: Dodaje 300 punktów mocy Master Ingram i łączy ją z Cieniem Skrzydła.
    * Siła Wiatru, Połyskujące Ciecie: Transfery 300 G od przeciwnika do Master Ingram.
    * Bliżniace Kły, Burza Komet fantoma: Dodaje 400 Gs Master Ingram i innych Ventus Bakugan.
    * Atak Ninja: Daje 200 punktów mocy Gwiazdce Ingram i innemu twojemu Bakuganowi.
    * Styl Kazami, Ciecie Torpedy Ninja: Dodaje 200 Gs Master Ingram i innych Ventus Bakugan.
    * Siła Wiatru, Uderzenie światła: Odejmuje 400 Gs od przeciwnika.
    * Bliżniace Kły, Potężne Skrzydło: Odejmuje 300 G z każdego przeciwnika, i dodaje 300 G Master Ingram i innych Ventus Bakugan.
    * Połyskujące Cięcie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Master Ingram.

Altair
    * Wirujący Spodek: Dodaje 200 punktów do Altaira.
    * Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira.
    * Błysk Pioruna(Błysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira.
    * Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira.
    * Działo Szoku: Dodaje 500 punktów do Altaira.

Skyress
# Green Mobility Violent Wind: Dodaje 100 punktów mocy Skyress.
# Winds of Fury: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi za każdego Ventusa w grze.

Burza Skyress
# Niszczący Deszcz Meteorów: Dodaje 200 punktów mocy Burzy Skyress
# Destrukcyjny Delda Deszcz: Dodaje 100 punktów mocy Burzy Skyress
# Whirlwind Lightning Sword: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Burzy Skyress.
# Uderzenie Pioruna: Dodaje 200 punktów mocy Burzy Skyress i innemu Ventusowi.
# Grad Piorunów Wiatru: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Burzy Skyress.
# Storm Stinger: Anuluje supermoc przeciwnika.

Harpus
    * Burza Piór: Dodaje 200 punktów mocy Harpus.
    * Pierzasty Cios: Dodaje 100 punktów mocy Harpus

Hawktor
# Ochrona Ninja, Obrona Dzikim Wiatrem: Anuluje supermoce przeciwnika.
# Powietrzny Kieł, Hiper Burza: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
# Sky Fang, Cyclone Soar: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika.
# Ninja Defense, Spiral Twister: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
# Ninja Comet Streamer: Anuluje kartę otwarcia.
# Sky Fang, Thunder Starion: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.

Aluze
    * Giga Pancerz: Odejmuje 300 G przeciwnikowi i dodaje je do Aluze'a
    * Władca Piorunów: Odejmuje 200 G każdemu przeciwnikowi.
    * Lot Bumerangu: Odejmuje 200 G każdemu przeciwnikowi
    * Atak Błysku: Dodaje 200 G do Aluze.
    * Armada Dory: Dodaje 400 G do Aluze.
    * Atak Burzy: Pozbawia przeciwnika karty otwarcia i odejmuje 300 G od przeciwnika.
    * Lanca Powietrzna: Odejmuje 200 G od przeciwnika.
    * Mega Ucisk: Dodaje 300 G do Aluze.
    * Działo Zniszczenia:dodaje 400 G Aluzowi

Ravenoid
# Shadow Scratch: (Storm Breaker) Anuluje kartę otwarcia i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
# Tornado Pandemonium: Anuluje kartę otwarcia.

Gorem
    * Mega Impact: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi,
    * Kopia: Kopiuje atak przeciwnika,
    * Magma Prominence: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterre.

Młoto Gorem
# Wielki Cios: Anuluje karte otwarcia i dodaje 200 punktów mocy MłotoGoremowi,
# Młot Talosa: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do MłotoGorema,
# Cios Gorema: Dodaje 150 punktów mocy MłotoGoremowi,

Cycloid
# Prawy Gigant: Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi.
# Lewy Gigant: Anuluje kartę otwarcia.
# Laser : Zabiera 50 punktów mocy każdemu bakuganowi w "Laserze" oprócz Cycloida.
# Gigantyczny Młot: Dodaje 150 punktów mocy Cycloidowi.
Kopia: Kopiuje supermoc przeciwnika

Coredem
    * Zbrojna Exia: Odwraca działanie karty otwarcia
    * Podmuch Ducha: Dodaje 400 punktów mocy Coredemowi.
    * Protectactor: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Strzała Łusek: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Core Knuckle: Dodaje 300 punktów mocy Coredemowi.
    * Dimension Vortex (Dimension Hole): Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Zbrojny Exia: Odwraca działanie supermocy przeciwnika
    * Pancerna Tarcza: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Moc Wyrzutni: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Hammer Blow: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Coredema.
    * Crush Arrow: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Coredema.
    * Rippling Stream: Anuluje supermoce przeciwnika.

Dryoid
    * Wulkan Pięści: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.
    * Ostrze Płomienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.
    * Tarcza Marsa: Unieważnia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida.
    * Strzała Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Zamknięcie Ziemi: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida.
    * Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi.
    * Egzo Prędkość:Przeciwnik nie może atakować draoida.
    * Lustro Gai: Odbija atak przeciwnika z 3 krotnie większą siłą.
    * Miecz Transu:Bardzo spowalnia przeciwnika

Thunder Wilda
    * Pula Mocy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Blokada: Dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie.
    * Wulkaniczny Młot: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy.
    * Ściana Gliny: Przywraca przeciwnikowi początkowy poziom mocy dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie.
    * Piaskowa Bestia: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Ruchome Piaski: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi
    * Płynna Skała: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy.
    * Stalowy Pancerz: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi
    * Kopia Wilda: Kopiuje supermoc przeciwnika
    * Podziemne Wsparcie: Dodaje 400 punktów mocy Thunder Wildzie.
    * Podziemny Detonator: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy.

Magma Wilda
    * Tarcza Atlasa: Dodaje 300 punktów mocy Magma Wildzie.
    * Ruch Ziemi: Blokuje ruchy przeciwnika.
    * Cios Szubienicy: (Pandem Attack) Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Przestrzał: (Big Rock) Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
    * Dym Wulkanu: Zabiera 400 punktów mocy wszystkim przeciwnikom, i dodaje 200 punktów mocy Magma Wildzie.
    * Serce Ziemi: Daje 300 punktów mocy Magma Wildzie i innemu twojemu Bakuganowi.
    * Kula Aresa : Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
    * Płonąca Pierś (Iron Chest): Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Ziemne Ubieganie: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi, i daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
    * Hiper Kula Ziemi: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Magma Wildy.

Primo Vulcan
    * Wibrowiatr: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana.
    * Wielka Egida:Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Primo Vulcanowi.
    * Tytanowa Pięść: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana.
    * Więzienie Pyrusa: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Uderzenie Świdra: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana.
    * Wstrząs Śruby: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana.
    * Impatia: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana.

Rex Vulcan
    * Uderzenie Młota: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana.
    * Mega Wibrowiatr: Zatrzymuje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z niego do Rex Vulcana.
    * Hiper Zderzenie: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana.
    * Wielka Egida: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 500 punktów mocy Rex Vulcanowi.

Rattleoid
Zatruty Kieł: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Rattleoida.

Sabator
# Brucam Wilder: Dodaje 500 punktów mocy Sabatorowi.
# Destroy Horn: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Darkus Matter: Zabiera wszystkie punkty mocy od bakuganów Darkusa które są w tej chwili w walce. (Jeśli Sabator zabierze za dużo punktów mocy, jego ciało może się zniszczyć).
Force Chaser: Odbija supermoc przeciwnika.

Mega Nemus
    * Cień Kokonu: Zatrzymuje Supermoce przeciwnika.
    * Cień Pierścienia: Odzwierciedla supermoc przeciwnika.
    * Włócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
    * Lśniąca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
    * Wir Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi
    * Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
    * Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi
    * Elektryczna Strzała: Zabiera połowę punktów mocy przeciwnikowi.

Starożytny Nemus
    * Multibakugan - tworzy klony Bakugana i dodaje 200 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.
    * Nocny Blask-dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi (Darkus)
    * Świdrowe Odbicie - Anuluje użyte już supermoce przeciwnika.
    * Lewitująca Tarcza - Zatrzymuje Przeciwnika.
    * Siła Haosu - Dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.
    * Ryk Żywiołu - Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Iskrząca Strzała - Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Starożytnego Nemusa.
    * Siła Darkusa - Dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.(Darkus)
    * Tarcza Piramidy - Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Starożytnego Nemusa.
    * Nieziemskie Światło Wskrzesza pokonanego bakugana.
    * Niebo Darkusa-Dodaje 200 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.(Darkus)

Aranaut
    * Złudzenie: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi.
    * Pięść Wektora: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi.
    * Pięść Mirażu: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
    * Dysza Mirażu: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Light Wave: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Valkyrie Fist (Support Light): Anuluje kartę otwarcia.
    * Duo Komandos: Dodaje 200 punktów mocy każdemu Aranautowi po jego stronie.
    * Spiralny Blask: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi.
    * Fist Alley: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi.
    * Jumpy Mirage: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
    * Aurora Impact: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.

Boriates
    * Tarcza Odyna: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu użyć następnych.
    * Armata Prometeusza : Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa.
    * Strzała Nawałnicy: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa.
    * Topór Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa.
    * Błysk Żywiołów: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Błysk Hiper Tachionu: ?
    * Mistrz Lancy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Strzał Boltu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Gun Durance: Dzieli na pół poziom mocy przeciwnika
    * Custom Battle Ability: Dodaje 300 punktów mocy Boriatesowi i anuluje losową supermoc przeciwnika.
    * Olimpijskie Działo: Podwaja poziom mocy Boriatesa. (Custom Battle Ability i Armata Prometeusza muszą być użyte).

Chaos Brontes
# Uczeń Czarnoksiężnika: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do jednego z naszych bakuganów.
# Atmosfera: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Chaos Brontesa.
# Czarne Wrota: Anuluje kartę otwarcia.
# Lśniący Koszmar: Dodaje 400 punktów mocy Chaos Brontesowi.
# Błysk Elfa: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.

Mc. Cookie
    * Płomień oślepienia: Mc. Cookie może anulować kartę otwarcia lub supermocy przeciwnika.
    * Mega Płomień Oślepienia: Mc. Cookie może anulować kartę otwarcia lub supermocy przeciwnika
    * Magia Haosu: Jeżeli na polu bitwy razem z Mc. Cookiem są dwa inne bakugany Haosu, dodaje mu 100 punktów mocy i pozwala ponownie użyć supermoce.
    * Słoneczny błysk: Dodaje 100 punktów mocy Mc. Cookie'owi.
    * Merge Flare Blinder: Mc. Cookie może anulować kartę otwarcia lub supermocy przeciwnika i dodaje mu 300 puntków mocy.
    * Promienie Gamma: Anuluje wszystkie użyte supermoce przeciwnika.
    * Fuzja blasku: Anuluje supermoce przeciwnika.

Mantris
Podwójna Maczeta: Dodaje 100 punktów mocy Mantrisowi

Tigrerra
Prędkość Kła: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry.
    * Zamrożenie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas.
    * Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry.

Szablo-Tigrerra
    * Prędkość Kła: zabiera przeciwnikowi 100 punktów, anuluje jego supermoce.
    * Tarcza Błyskawic: anuluje supermoce bakuganów, które nie są z domeny Haosu.
    * Tarcza Światła: dodaje 50 punktów mocy do Szablo Tigrerry.
    * Tornado Światła: zabiera przeciwnikowi 100 punktów, i dodaje 100 do Szablo Tigrerry.
    * Błysk Szabli: dodaje 400 punktów do Szablo Tigrerry.
    * Hiper Prędkość Kła:zabiera przeciwnikowi 400 punktów i daje Szablo Tigrzerze,anuluje super moc przeciwnika.
    * Metalowy Kieł:Dodaje 400 punktów Szablo Tigrzerze.

Gryffin
Venomous Beast Torrent Attack: Zamienia Griffina z jednym przegranym bakuganem. (Haos)

Żniwiarz
    * Czwarty Wymiar: Anuluje karte otwarcia lecz nie działa na Kartę Postaci.
    * Podwójny Wymiar: Anuluje supermoce przeciwnika

Hydranoid
    * Chaos Serca Ciemności: Dodaje 100 punktów mocy Hydranoidowi i pozwala mu atakować bakugany na innych kartach otwarcia.
    * Zemsta Oregano: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika na Hydranoida.
    * Tarcza fuzji: Dodaje tyle samo mocy Hydranoidowi ile przeciwnik zyskał podczas walki.

Duo Hydranoid
Grand Down: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika.
Wzlot Exedry: Dodaje 100 punktów mocy Duo Hydranoidowi

Alpha Hydranoid
    * Trójząb Zniszczenia: Odejmuje 300 punktów przeciwnikowi.
    * Koszmar Indygo: Dodaje 300 punktów Alpha Hydranoidowi.
    * Atak Światła Chaosu: Odejmuje przciwnikowi 200 punktów i dodaje 100 punktów Alpha Hydranoidowi.
    * Tarcie Zniszczenia: Zmniejsza moc przeciwnika do 0.
    * Ostateczne Zniszczenie:zmniejsza moc przeciwnika do 0

Hades
    * Smuga Protonu: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
    * Trójząb Fazy: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
    * Działo Armatnie: Dodaje 900 punktów mocy do Hadesa.
    * Pełny Wybuch: Dodaje 1000 punktów mocy do Hadesa.

Linehalt
    * Wibracja Prądu: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera mu 300 punktów mocy.
    * Odbicie Zaklęcia: Zabiera bonus z supermocy przeciwnika.
    * Zamieć Ciemności: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Szabla Ciemności: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Efekt Sokół: Dodaje 400 punktów mocy Linehaltowi.
    * Łamacz Lodu: Anuluje kartę otwarcia.
    * Oszczep Ciemności: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Linehalta.
    * Gigarth Ray: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.

MAC Spider
    * Pajęcza Sieć: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Mega Cios Terroru: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy MAC Spiderowi.
    * Uścisk Pająka: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Igła Tarantuli: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi.
    * Kolczaste Działo: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi.
    * Grad Igieł: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.

Atchibee
Dynobrawa Drzew: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.

Venoclaw
Lag-Range Dark Matter: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.

Kosiarz Strachu
    * Slash Zero: Dodaje 80 punktów mocy Kosiarzowi Starchu. (Darkus)
    * Pyrus and Darkus Correlation: Dodaje 100 Gs Darkusowi lub Pyrusowi, lecz tylko jeśli drugi bakugan jest w polu bitwy. (Darkus)

Percival
    * Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala.
    * Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
    * Mglisty Cień: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu.
    * Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala.
    * Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala.
    * Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika.
    * Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika.

Midnight Percival
    * Zaćmienie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Północnego Percivala oraz anuluje użyte już supermoce przeciwnika
    * Zbłąkany Piorun: Dodaje 300G Północnemu Percivalowi.
    * Gniew Pioruna: Daje 300G Północnemu Percivalowi.
    * Tarcza Węzła: Przenosi 400G z przeciwnika do Północnego Percivala i anuluje ostatnią supermoc rywala.
    * Kanonierdroz: Dodaje 500G Północnemu Percivalowi
    * Miecz Pioruna: Daje 300G dla Północnego Percivala.

KAŻDE KSM 600 ZŁ!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plgrzejniki wrocław busy Kiel domki letniskowe sobieszewo